برنامه ریزی و آنالیز بازار یک بخش مهم برای هر استارتاپ است. بیشتر استارتاپها بعد از زمان کوتاهی شکست میخورند غالبا به این دلیل که سادهترین چیزها را در نظر نگرفتهاند. چیزهایی مثل طراحی رابط کاربری خوب، پیاده نکردن یک تجربه کاربری خوب در نرمافزار یا حتی درنظر گرفتن این نکته که آیا بازار هدف نیازمند پلتفرم نهایی است یا خیر. در این اینفوگرافیک به ۱۰ نکته که هر استارتاپی باید برای جلوگیری از شکست آنها را در نظر بگیرد، میپردازیم:
برای مشاوره جهت راه اندازی استارتاپ با ما در ارتباط باشید مشاوره
افزودن دیدگاه