سیستمی تحت عنوان «1-Click»
برای نخستین بار در سال 1997 میلادی از سوی آمازون به ثبت رسید و نقشی حیاتی در رشد و توسعه کسب و کار فروش آنلاین این شرکت داشته است، به گزارش «Quartz Media» در یازدهم سپتامبر سال 2017 میلادی اعتبار آن پایان خواهد پذیرفت. ایده اصلی این فناوری مبتنی بر ذخیره سازی اطلاعات پرداخت و جزئیات آدرس کاربر است، که باعث می شود تنها با فشار یک دکمه و یا یک کلیک بتوان هر چیزی را سفارش داد. این به این معنی است که مراحل کمتری برای تکمیل فرآیند سفارش وجود دارد که باعث اتلاف زمان کمتری خواهد شد.
افزودن دیدگاه